0
Немає покупок
Графік роботи: Пн–Пт 09.00-18.00
(067) 211 13 00, 0 44 390 8515
embawood

написати

Вам зателефонувати?
Інтернет магазин меблів EMBAWOOD
Про нас
Доставка
Оплата
Гарантія
Контакти
Меблі в кредит
ЕНЕРГІЯ
Заявка на зворотній зв'язок
×
Вакансії

Оператор верстатів з програмним керуванням

Заробітна плата: 9000 - 12000 грн.

Тип зайнятості: повна

Опис вакансії:

Компанія «EMBAWOOD» — визнаний лідер з виробництва меблів для дому, успішно працює більше 20 років. Надсучасна меблева фабрика, яка працює в
Україні з 2010 року, запрошує до роботи досвідчених, динамічних, компетентних працівників з досвідом роботи Оператором верстатів з програмним керуванням.

Завдання та обов’язки:

1. Керувати процесом обробки деталей.

2. Налаштовувати систему обслуговуючого станка згідно поданих креслень.

3. Здійснювати контроль за вірним виконанням робочого процесу та миттєвим виявленням і усуненням робочих несправностей.

5. Перевіряти та здійснювати контроль за кількістю та якістю деталей, які були оброблені на верстаті з програмним керуванням .

5. Чистить та змащує устаткування, бере участь у його ремонті.

6. Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.

7. Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.

Умови роботи: 5-ти денний робочий тиждень

Телефонуйте за номером 0674070444, або надсилайте нам своє резюме на пошту: galina.rojko@embawood.com.ua 

 

Помічник завідувача складу

Заробітна плата: 9760 грн. + бонус за результатами роботи

Тип зайнятості: повна

Опис вакансії:

Компанія «EMBAWOOD» — визнаний лідер з виробництва меблів для дому, успішно працює більше 20 років. Надсучасна меблева фабрика, яка працює в Україні з 2010 року, запрошує на роботу помічника завідувача складом.

Обов’язки:

Приймає на склад готову продукцію, відповідає за їх розміщення з урахуванням найбільш раціонального використання складських площ.

Організує роботи з комплектації і підготовки готової продукції до відвантаження, згідно оформлених відповідним чином документів (рахунків-
фактур, накладних, ін.).

Веде облік складських операцій, щодо готової продукції, в програмі 1С.

Забезпечує виконання правил оформлення і здачі прихідних-розхідних документів.

Організує проведення вантажно-розвантажувальних робіт на складі з дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії і протипожежного захисту.

Умови роботи: 5-ти денний робочий тиждень

Телефонуйте за номером 0674070444, або надсилайте нам своє резюме на пошту: Galina.Rojko@embawood.com.ua

 

Агент із постачання

Опис вакансії

Компанія «EMBAWOOD» — визнаний лідер з виробництва меблів для дому, успішно працює більше 20 років. Надсучасна меблева фабрика, яка працює в Україні з 2010 року, запрошує на роботу досвідчених, динамічних, компетентних фахівців з постачання сировини і матеріалів для виробництва.

Вимоги:

• знання первинної документації бухгалтерського обліку по супроводу товарів з постачання;

• досвід роботи з 1С, впевнений користувач ПК (MS Office: Excel)

• відмінне знання української, англійської та російської мов, грамотне мовлення;

• вміння проведення переговорів

Основні обов’язки:

• Аналіз ринку постачальників сировини і матеріалів

• Робота з діючими постачальниками, пошук та залучення нових постачальників сировини і матеріалів, проведення зустрічей, переговорів

• укладення договорів на постачання товарів

• Приймає та здійснює замовлення матеріальних цінностей

• Контроль процесу доставки замовлення

• Отримує за договорами, накладними і іншими документами товарно-матеріальні цінності (сировина, матеріали, устаткування, комплектуючі вироби, інвентар, канцелярське приладдя тощо)

• Контролює виконання умов договорів з постачальниками

• Робить позапланові закупівлі матеріалів

• Перевіряє стан вантажу, вживає заходів щодо заміни матеріальних цінностей у разі виявлення зовнішнього браку

• Рекламаційна робота з постачальниками

• Вживає заходів щодо підвищення ефективності використання матеріальних ресурсів шляхом зниження витрат, пов’язаних з їх придбанням

• Контроль взаєморозрахунків

• Аналіз ціноутворення

• Контроль термінів і якості виконання замовлень

• Планування оплат постачальникам, планування платежів

• Аналіз ліквідності продукції

• Обертаємість продукції

• Аналіз залишків та руху товару на складах

Ми пропонуємо:

• цікаву та динамічну роботу у відомій компанії з брендом-лідером ринку, з можливістю професійного росту;

• теплу та дружню атмосферу всередині компанії

Оплата праці: 18000 грн. + бонус за результатами роботи  

Умови роботи:  5-ти денний робочий тиждень

Додатково: безкоштовний доїзд до роботи зі Львова